newspaper.com.ua

Просто ще один сайт на WordPress

7 порад для продуктивного робочого дня

Сьогодні, коли робота не припиняється ні на хвилину (спасибі смартфонам, електронній пошті та месенджерам), люди ведуть уже не по 5, а по 15 проєктів одночасно. Великий потік вхідної інформації та неможливість її повністю контролювати призводять до того, що сучасна людина стикається зі складнощами в роботі, які не виходить вирішувати своєчасно.

Вимкніть пристрої
Повідомлення про новий лист здаються дрібницею, але насправді вони відволікають від поточної роботи і призводять до багатозадачності. Переведіть телефон в авіарежим або скористайтеся додатком, який ненадовго обмежує доступ в інтернет.

Відведіть час конкретних завдань
Виділіть час відразу на всі дзвінки, листи та дрібні доручення. Зробити все вийде швидше: не доведеться перемикатися між різними завданнями.

Проведіть ранок з максимальною користю
Джулія Моргенстерн в книжці «Ніколи не перевіряйте пошту вранці» (Never Check Email in the Morning) радить не починати день з перевірки електронної пошти. Замість цього присвятіть перший робочий час важливим завданням або проєктам, які вимагають підвищеної уваги.

Записуйте всі нові завдання
Не варто відразу братися за виконання нового завдання тільки заради того, щоб не забути про нього. Краще внесіть його в список справ, щоб не тримати в голові і точно знати, де записали. З цим впорається будь-який додаток для нотаток на смартфоні.

Заведіть лоток для паперів
Не покладайтеся лише на папку «Вхідні» в електронній пошті та систему зберігання файлів. Поставивши на робочий стіл лоток для паперів, ви зможете класти в нього все, що вимагає уваги і має бути під рукою.

Залишайте вільний час
Не розписуйте по хвилинах весь робочий день. Залиште вільний час для того, щоб встигнути впоратися з новими завданнями або розв’язати питання, які вже давно чекають своєї години.

Робіть справи паралельно
Якщо від розмов про концентрацію на одній-єдиній справі у вас йдуть мурашки по шкірі, не хвилюйтеся, краще познайомтеся з родичем багатозадачності – паралельним виконанням завдань. При такому підході вдається заощадити час і сили. Наприклад, слухайте аудіокнигу по бізнесу, поки їдете в машині, читайте листи та звіти, поки тренуєтеся на біговій доріжці, проведіть бізнес-сніданок в літаку, зробіть паперову роботу в черзі до лікаря.