newspaper.com.ua

Просто ще один сайт на WordPress

Volkswagen буде використовувати нову технологію 3D друку, яка знизить вагу деталей удвічі

Volkswagen розповіла про новий процес виготовлення деталей для автомобілів на 3D-принтері: технологію, так зване адитивне виробництво, вже випробували на головному заводі марки у Вольфсбурзі.

Відмінність полягає в тому, що при звичайному 3D-друку для виготовлення деталі шар за шаром з металевого порошку використовується лазер, а в процесі адитивного виробництва для цього застосовують клей. Це знижує витрати і підвищує продуктивність, а деталі, виготовлені по-новому, важать в два рази менше від аналогів з листової сталі.

Volkswagen є єдиною автомобільною компанією, що використовує таку технологію для виробничого процесу. Розробка цього методу обійшлася німецькому концерну в десятки мільйонів євро і зайняла п’ять років. За цей час марка уклала партнерство з Siemens і розширила співпрацю з HP Inc: перший надає спеціальне програмне забезпечення для адитивного виробництва, а другий — високотехнологічні принтери.

У планах Volkswagen – до 2025 року випускати на заводі у Вольфсбурзі до 100 тисяч деталей на рік за допомогою 3D-друку. Першими деталями, виготовленими за допомогою процесу адитивного виробництва, стануть компоненти передньої стійки для кабріолета T-Roc. Ці елементи будуть встановлюватися на автомобілі на підприємстві в Оснабрюку.

Станом на сьогоднішній день на заводі у Вольфсбурзі налічується 13 принтерів для виробництва як пластикових, так і металевих компонентів за допомогою різних технологій друку. Наприклад, із пластику друкуються центральні консолі, облицювання дверей і бамперів, а з металу — впускні колектори, радіатори, кронштейни і різні опорні елементи.