newspaper.com.ua

Просто ще один сайт на WordPress

Facebook скасувала заборону на рекламу криптовалют

Facebook оголосила про своє рішення скасувати давню політику, яка не дозволяла більшості криптовалютних компаній розміщувати рекламу на сервісах компанії.

Як повідомляє CNBC, на цей крок компанія пішла після невдалої спроби Meta (тоді ще Facebook) запустити власну криптовалюту, якою можна було б оперувати всередині соцмереж компанії.

Раніше соцмережа Facebook дозволяла рекламувати криптовалюти лише трьох ліцензій, таким чином обмежуючи можливості більшості криптовалютних компаній розміщувати рекламу на своїх сервісах. Тепер кількість дозволених ліцензій розширена до 27.

«Ми робимо це, тому що криптовалютний ринок продовжує розвиватися і стабілізуватися в останні роки, а також розвиваються і державні положення, які встановлюють правила для галузі. Ці зміни допоможуть зробити нашу політику в цій сфері більш справедливою та прозорою, а також допоможуть більшій кількості рекламодавців, зокрема малих компаній, розширити свою аудиторію та охопити більше потенційних клієнтів», — зазначили в Facebook.

Яку рекламу дозволять? Зміна політики не вплине на тих рекламодавців, що вже встигли отримати дозвіл на просування своїх продуктів. Перелік продуктів і послуг, які потребують попереднього схвалення перед публікацією реклами, також не зміниться і буде включати:

  • Платформи, програмні додатки або продукти, відомі як біржі криптовалют і торгові платформи. Приклади включають, але не обмежуються засобами для спотової, маржинальної, ф’ючерсної або інших видів торгівлі, які включають криптовалютні активи.
  • Платформи, програмні додатки або продукти, які пропонують кредитування та позики в криптовалюті.
  • Криптовалютні гаманці, які також дозволяють людям купувати, продавати, обмінювати або ставити свої токени криптовалюти.
  • Апаратне та програмне забезпечення для майнінгу криптовалюти.